We're going at it tonight tonight

Igår var jag med älskling, han sov här tills idaag, kommer inte ihåg vad vi har gjort såatte... haha. Åkte till stallet sen, är sjuk så lät faktiskt bli att rida, duuktig! Gick en liten promenad med Strindberg och Patrix och sen gick jag och Strindberg upp till ridbanan och jag provade att longera honom, jag är helt värdelös dålig på det men det funkade skitbra! Tog en liten paus och gjorde vanliga saker som typ trav - skritt - halt - backa - trav - halt igen osv, och han lyssnade så jäävla bra! Helt sjukt, behövde knappt göra nånting för han skulle göra det jag ville ♥ Sen longerade jag honom igen, dock med ett litet hinder den här gången haha, funkade skitbra det ocksåå!

Nuu sitter jag i soffan med fetaste godispåsen och ska kolla på hockey snart... haha brist på saker att göra, men gaalet skönt! Ska väl gå och lägga mig rätt tidigt också, ska följa med Stina på hopptävling i Vänsta imorgon och fota, vill inte ens veta hur tidigt jag måste gå upp haha :D

Blåste lite grann idag ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0