But I don't mind, if you don't mind

Bra jag är på att blogga haha... har faktiskt inte suttit vid datorn sen jag skrev förra blogginlägget i typ... fredags? Ialla fall, i fredags hade vi disco för småbarn hah, kom mycket fler barn än förra gången ialla fall! Sen var jag död när jag kom hem så somnade på en gång, i lördags red jag Strindberg och sen var jag med älskling här lördag och söndag. I söndags åkte jag först till ridskolan och hjälpte tilll lite på hopptävlingen och sen åkte jag till stallet, sen åkte jag till älskling och sov där tills igår. Igår var vi hos honom och sen åkte vi ut till Hällarna. Och idaag har jag varit i stallet och sen var jag hos älskling!

Såatte nu ligger jag på altanen och borde plugga matte, insåg att vi har nationella imorgon... :( Jaja, skönt att bara gå 3 skoldagar innan det är helg igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0