Tralalala

Gick upp 5:40 imorse och jag var aspigg!! Haha vadfan liksom? Stina kom och hämtade mig och sen åkte vi till ridskolan och gjorde i ordning Simba, sen åkte vi till Vänsta! Hon nollade i båda klasserna om jag inte minns fel haha, gick superbra ialla fall! Har fotat skitmycket men orkar inte göra något med bilderna nu haha, fixar det ikväll. Och för alla er som vill ha bilder på er själva så lägger jag upp dom på facebook antagligen :) Googlade just älsklings hemtelefonnummer för att hans mobil inte funkade, haha desperat! Så ska hem till honom nu snaaart :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för all hjälp idag! Och för att jag fick låna skorna ;) <3

2012-05-06 @ 14:20:39
URL: http://popcornponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0