Torsdag

Hade världens bästa dag igår. Hade lektioner 12-14, dock gjorde vi ingenting på dom haha. Jag slutade vid 14 för jag skulle hinna med bussen, åkte hem till älskling och satt på hans brygga och myste i solen♥

Dock inte lika bra dag idag, har varit i skolan, dock drog jag hem nyss för jag har så galet ont i huvudet. Ska hälla i mig vatten nu, ska ju till ridskolan ikväll, kommer nog bli asroligt haha! Jonna hade ramlat av hästen och brytit halva kroppen (...kanske inte riktigt?) så får sällskap både dit och hem med Anna och Nelson :D Skönt att inte behöva rida själv.

Nu sitter jag vid min jävla bärbara dator som jag hatar mest av allt i hela världen. Går inte att få över bilder på mobilen till datorn, wtf?! Så... får väl ta bilder från facebook då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0