Starships were meant to fly

Sitter i skolaan, astråkigt men slutar om 2 timmar så det är ju rätt braa. Ska ut och springa när jag kommer hem och sen ska jag till vårdcentralen och ta såndär gardacilspruta... :( Åh det gör så jävla ont, dock min sista nu så.

Och på söndag är det både lokal hopptävling och pay and jump på ridskolan och jag vill fota om det är fint väder... hopptävlingen börjar dock klockan 9 och pay and jumpen klockan 13... orkar ju inte vara där hela dagen liksom... NÅGON SOM VILL BLI FOTAD?! Spelar ju ändå ingen roll vilken av dom som jag ska fota på för mig liksom, tror dock att det lutar åt pay and jumpen eftersom att då slipper jag gå upp jättetidigt haha.
Hade dock varit kul att vara med själv, men saknar man hopphäst så gör man ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0