Söndag

Kommer inte ihåg vad jag har gjort i helgen osv men jag har varit med älskling ialla fall, och idag har jag tävlat! Hoppade 40 och 50 cm haha, han kan ju hoppa högre meen då borde man nog komma på lite tidigare att man vill tävla också, kommer alltid på det mindre än en vecka innan haha.
Ialla fall, 40 gick sådär, fick ett stopp på grinden som tydligen var läskig, kom över andra gången och efter det blev han lite stressad/pigg och reacade runt resten av banan. 50 gick bättre, bra tempo och ingen häst som drog iväg ;)
Tack världens bästa Jonna och Gustav som följde med idag också, hade aldrig överlevt utan er haha ♥

Nu ligger jag i sängen och har ont i beeenen, träningsverk<3, är grymt trött så ska sova typ... snart hah. Har nyss sorterat bort nääästan alla bilder på min dator, sparade 100 av typ 10.000, känns som att jag har raderat mitt liv :( Ska ju lämna in datorn på onsdag såatt... är det ens värt att ha kvar bloggen då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0