Måndag osv

Orkar inte med denna dag. Har skola fram till 2, då ska jag till stallet. Har ingen aning om vad jag ska göra, förmodligen bara skritta eftersom att jag inte mår nå bra alls. Skickade iväg ett halvt desperat sms till Monica och ba hjäääälp mig. Får panik på det här, nu har jag ridit 3 dagar nästan på rad och inte fått nånting vettigt gjort. Efter idag dröjer det till NÄSTA onsdag innan jag ska rida. Vi kommer fan aldrig bli bättre. Och efter det ska jag på kalas till min kusin som fyller år idaag. Och efter det borde jag väl plugga till mitt tyskaprov som vi tydligen har på onsdag. Nu ska vi äta godis på tyskan.

En till random bild från igår, Mickan och Ricky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0