I know you're trying to forget

Red Strindberg till ridskolan igår, fick sällskap av både Anna och Mickan, awesome! Gick asbra att rida faktiskt, övernöjd!! Red lösgörande övningar hela tiden typ, precis vad han behövde! Dock orkar han inte "gå i form", men det har blivit jättemycket bättre. Förut gick han i en väldigt låg form hela tiden, nu orkar han bära upp sig lite mer, mer än vad jag trodde faktiskt haha! Duktig liten ponny jag har ♥
Och dagen idag har jag stressat sönder typ. Var i skolan till 12:15 typ, då bestämde sig alla för att dra därifrån haha, så jag gjorde också det. Skyndade mig som fan till stallet, red Strindberg 20 minuter (busade bara i skogen), var i stallet sammanlagt mindre än en timme!! Haha brutalt. 14 var jag ialla fall hos frisören, och då hade jag hunnit duscha och föna håret också. Stolt över min prestation! Så nu har jag nyslingat hår och klippt bort alla fula toppar.
Nuu ligger jag i älsklings säng medan han... är där nere och gör något, bloggar från hans dator hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0