Honestly I don't care at all

Är förkyld. Red Strindberg. Gick åt helvete. Orkade egentligen inte rida men... gjorde det ändå. För det första så halvsov han (bokstavligen) när jag började rida, så red i en hage så han skulle bli lite pigg. Det blev han och det gick väl ändå ganska bra, dock blev han stark och övertaggad på slutet. Gick upp på ridbanan, däär gick det åt helvete. Trött häst + stark häst = full fart framåt. Säger sig ju självt egentligen. Blev sådär riktigt dålig ridning, jag håller för hårt i hästen och han vill bara bli av med mig typ. Skit också. Skrittade i 10 minuter och försökte komma på vad fan jag skulle göra. Gick lite bättre på slutet, tränade på skänkelvikning i trav, gick faktiskt helt okej. Så då slutade jag och skrittade av honom och myste med honom istället.

Nuu är jag ialla fall hemma och mår skitdåligt. Eller nja det är väl att överdriva. Men jag är trött och arg på mig själv och är förkyld. Brb sova/dö typ.


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Vänsta, andra lagomgången! Du kanske vill hänga på och fota? älskar verkligen dina bilder! :D

2012-05-03 @ 21:15:53
URL: http://popcornponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0