Everything I do, I do it for you

Idag har jag
- gått 7 fucking kilometer i regn
- dammsugit hela huset
- städat mitt rum
- lagat mat
- kollat på världens sämsta tvprogram Vermland forever
- ridit Lady

Gick sådär att rida, hittade ingen fin känsla utan jag blev stressad och hästen kändes bara konstig i munnen. Fick stanna flera gånger för att stigbyglarna var fel längd hela tiden, hörde inte vad Katta sa för det regnade, blev stressad och hästen och jag funkade inte alls tillsammans idag. Gick helt okej i höger varv, dock inte bra i vänster, bara 5 minuter på slutet. Men är ju trots allt bara andra gången jag rider så känns väl rätt okej ändå.

Nuu sitter jag och kollar på världens näst sämsta tvprogram lets dance, haha brist på saker att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0