We can collide

Efter 3 timmar i skolan var jag helt slut, ringde mamma så hon skjutsade hem mig. Blir galen, låt mig bli frisk baraa. Hade bara nationella labben, haha det gick väl inte sådär jättebra... sen en vanlig ept, och sen matte som vi bara pratade om andra saker på. Och ändå så är jag helt slut?! Kom hem vid halv 12, åt mat och nu har jag sovit lite.
Älskling kommer om typ 2 timmar när han har slutat, wiiie.

Har påsklov redan idag egentligen, ska ju inte till skolan imorgon heller då vi bara ska springa runt hela stan och samla poäng typ, låter inte så lockande när man är sjuk. Dock har vi påskdisco (haha) för småbarn på kvällen, måste försöka orka ta mig dit!! Och på lördag ska vi till Stockholm, på söndag ska jag ta hand om Monicas hästar för hon är borta, och på måndg kommer Strindberg hem... har inte tid att vara sjuk!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0