Save your heart for someone who cares

Igååår gick jag upp halv 8 (!!!), åkte tåg till huvudstaden, shoppade och åt mat osvosv och hade en grym dag i Stockholm! Haha bebiiis ♥ Inte jag som var på gina tricot 4 gånger ialla fall haha... fast samtidigt är det så jäkla tråkigt att köpa kläder där för då har man likadana kläder som alla andra :(
Älskling sov över här tills idag, sen åkte han hem och jag åkte till stallet och red Ricky! Red ut med Jonna och Saga, haha, har aldrig gått så här bra när vi har ridit ut nån gång tror jag, hästarna busade eller drog iväg inte en enda gång... ;) Haha!

Nuu är jag ialla fall hemma och... ska inte göra nånting resten av kvällen... lite skönt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0