People are like music: some speak the truth and others are just noise

Var aspigg när jag klockan ringde imorse, så gick upp på en gång haha. Annars snoozar jag alltid minst 20 minuter men icke idag! Gjorde nationella biologi, gick faktiskt rätt bra tror jag? Haha, sen hade vi håltimme (vilket vi har fortfarande...) så har nyss varit hos friösen och fixat tid tills på fredag så hon kan få göra nånting åt mitt jävla hår, plus att jag ska klippa det, buhu :( Asså fan om det blir fel färg igen på det, är lagom nervös haha...

Nu sitter jag på en bänk i skolan och väntar på att matten ska börja om... en halvtimme, yeey. Sen när vi har slutat ska jag vara med älskling! ♥

Haha asså, var tvungen... Jonna som har fotat, behöver nog inte säga mer... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0