Never let your dreams just be dreams

Nuu är jag hemma igen! Red Simba i en halvtimme först, ååh vad jag har saknat honom när jag tänker efter! Han är ju jättemysig :D Dock var han rätt pigg när jag red haha, men han har ju inte gått så mycket alls heller ;) Han är under igångsättning så skulle bara jobba i låg form och ställa lite och mest trava och skritta runt :) Men det gick braa! Sen ställde jag in honom och fixade iordning Fame på en kvart, haha rätt bra gjort tycker jaag! Gick väl sisådär att rida Fame, hur korta tyglar jag än försöker ha så slutar det alltid med att dom är alldeles för långa?! Fattar fan inte hur det går till haha, hon drar ju inte någon med huvudet eller så så att jag tappar dom heller...? Haha jaaja, hon vart fin i traven på slutet, galoppen blev asdålig för hon blev sååhäääär lång och det gick såååhääär sakta haha, jaja är glad ändå!

Nu ska jag kolla på tv och sen soova, och tagga skola imorgon... usch har ingen lust alls! Menmen, det är ju fredag så det får väl funka... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0