I'll be there when you're insecure

Gick upp halv 12 idag... wups haha. Älskling och jag lagade mat osåntdär, sen vid 2 åkte han och jag åkte till ridskolan. Red Fame, gick inte såå otroligt bra i början. Hon ville knappt framåt och jag fick driva som... ah, jag vet inte vad! Men sen på slutet blev hon så fin och mjuk så!
Sen fick jag rida Strindberg om jag ville!! Så det gjorde jag, haha (a) Red med lite på andra lektionen och red lite själv också. Satan vad stel han är i sidorna, uschusch. Mycket jobb sen när han kommer hem... ;) Haha, men det var sjuuukt kul att rida honom igen!
Sen åkte jag till stallet och red Ricky. Kom på att jag inte var säker på om jag skulle rida henne, kom inte ihåg hur vi hade bestämt... hon var tydligen redan riden, men jag red lite ändå, till vattenverket och tillbaka, skrittade mest och hon var så pigg så det gjorde nog inget... ;)

Nuu har jag ialla fall nyss kommit hem och duschat, såå jävla skönt haha! Är huur trött som helst. Ska äta pizza nu, sen äta godis och bli tjock och kolla på melodifestivalen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0