If "plan A" didn't work, the alphabet has 25 more letters.

Vet att vi inte har 25 bokstäver i svenska alfabetet men det lät bättre sådär :P

Det här med fint väder vet jag inte om jag håller med om längre... haha, det var blåsigt, soligt, varmt, snöade, åskade (?!?!), blåste ännu mer och ja, haha! Åkte taxi till stallet istället för moppe (krisplan när ingen är hemma och kan skjutsa, japp).
Gick ialla fall rättså bra att rida, tränade på att öka och minska och skänkelvikningar, var så dåligt väder så ville bara få henne att lyssna på mig istället för vinden ungefär ;) Men det gick brabra! <-- Fan vad fult men det kändes kul att skriva.

Har bara ätit mat och gjort affischen till discot vi ska ha med tyskan haha, varför sa jag att jag kunde göra den för?! ORKAR. INTE.
Är så sjukt orkeslös och trött hela tiden så jag vet inte vad jag ska göraaa. Tur att man blir pigg av att rida, haha.

Fin hääst idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0