I will never let you fall

Varför har jag en blogg egentligen?! Ingen som läser den, har aldrig något kul att skriva och uppdaterar inte speciellt bra heller. Menmen, det blir nog bättre sen när jag blir frisk osåntdär, får påsklov och kan göra massa kul saker!
Har bara kollat på tv och pluggat lite idag, har varit så sjukt rastlös så jag vägrar vara hemma själv imorgon haha. Ska dock inte till skolan för så bra mår jag inte än, satsar på att gå dit på onsdag istället ;) Imorgon ska jag hem till mormor och morfar så får dom ta hand om mig som när jag var liten, haha. Men det blir bra, skönt att slippa vara själv ;)
Ska läsa bloggar nu sen sooova ialla fall, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0