I want to go somewhere where I can her only your voice

Avlideeer vad trött jag är, haha! Var i stallet 2-3 timmar, red Falke, gick helt okej, inte lika bra som förra gången dock... ;) Monica kom upp och försökte hjälpa oss, vart bra förvirrad då haha, men nu vet jag vad jag kan göra nästa gång ialla fall! Orkade inte åka hem så borstade lite på Patrix, föör länge sen jag gjorde nånting med honom! Plus att han hade såna där äckliga bollar (kardborr... nånting?) i hela manen, så var liksom tvuungen att ta bort dom innan jag åkte hem... ;)

Jajaja, åkte hem åt mat duschade provade kläder och nu ligger jag och dör i min säng haha, bra dag men fyfan vad trött man bliir! Så nu ska jag kolla film, pluggandet kan vi ta en annan dag.... japp.

Hahaha stor jag var ♥ Hästen är en b-ponny om jag inte minns fel dessutom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0