Don't give up. Be yourself. Because everyone else is already taken

Åkte till stallet på förmiddagen, red Falke, gick åt helvetttee. Red ut och han var huur jävla pigg som helst, lyssnade inte på mig nästan över huvud taget och bara ååh, funkade inte alls. Red i nästan en timme och höll på och bråka med honom, börja till och med grina haha, dåå kan ni ju tänka er hur dåligt det gick...! Red ialla fall sista 5 minuterna på gården, då blev han mer sig själv och lugnade ner sig... så då slutade jag rida och ställde in honom.

Åkte till mormor och morfar på eftermiddagen, fikade och spelade kort och sånt där haha! Åkte hem, käka mat och nuu väntar jag på att älskling ska komma hem, sen ska jag åka till honom och sova däär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0