Don't give up. Be yourself. Because everyone else is already taken

Kom efter många om och men med bussen haha... det är ju alltid kul att springa runt halva stan :P Haha okej ska inte överdriva, men kändes fan så ett tag hahah!
Jaja, kom hem till älskling och han lagade mat, jag gjorde kladdkaka (<333), kollade på film och myste osådär! Kom hem för typ en halvtimme sen, insåg att det är torsdag imorgon, har verkligen ingen lust alls att gå till skolan imorgon </3 Har inga viktiga lektioner egentligen, har inget prov den här eller nästa vecka eller nånting...  och torsdagar är så jävla tråkiga. Ååh vill bara vara hemma!

Fast jag har ju ridning på kvällen såatte... kanske får pallra mig till skolan ändå haha. Är visserligen inte taggad på att rida på ridskolan heller... vill bara att Strindberg ska komma hem och så får jag rida honom och Ricky och uusch vad jag inte vill gå på ridskolan längre...

Hahah, saant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0