As the pages of my life rolls by, I'll wait for you

Fan i helvete också, mitt hår blev aaalldeles för ljust och nu är det typ ljusblondt/vitt (okej det är inte vitt men det känns fan så)/onaturligt/fjortisblondt/jaghatardet. Åååh! Brb luva resten av livet...
Haha okej så sa jag första gången jag slingade det i somras och då blev det faktiskt bra efter att jag hade vant mig, kunde inte förstå hur jag hade kunnat gått och se ut som jag hade innan, då hade jag mörkblondt och nästan brunt hår ju!

Jaja, en bra sak är ialla fall att jag fick vg på historie-repetionsfrågorna som man bara kunde få g på... weeei!

Nu ska jag ialla fall soova, är så sjukt trött! Har haft världens grymmaste helg ialla fall, helt utan plugg (wups...) men det behövs ibland... ;)

Ge mig den hårfärgen igen taaack...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0