I'll carry you home, tonight

Vet inte om jag har sagt det men har ingen fungerande dator hemma, och funkar inte att blogga från mobilen heller. Kanske kan börja uppdatera när skolan börjar igen efter sommarlovet när jag får en dator då haha. Har ialla fall gustavs dator nu, han är på trafikskolan och jag hänger på hans rum haha.

Åkte till Berlin i tisdags och kom hem i fredags natt, var helt okej men inte roligare än så hah. Har sovit bort hela helgen, ridit världens finaste lilla ponny, firat lillebror som fyllde år och nu gått två dagar i skolan utan att göra nånting vettigt alls där. Idag var sista gången jag var i skolan, är lediga imorgon, på torsdag ska vi hem till julia och fixa vagnen och på fredag är det skolavslutning och jag går ut grundskolan. Så jävla underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0