Hejsan hoppsan

Åkte till Falkenberg förra måndagen, lite random sådär haha. Fick reda på dagen innan att vi kanske skulle åka, sen nästa dag drog vi på eftermiddagen haha! Så jäävla skönt att åka bort och bara göra nåt helt annat, utan att längta hem nånting. Har solat och badat i havet, shoppat, kollat på solnedgången med världens bästa pojkvän, varit på Liseberg osvosvosv, awesome <3
Kom hem i söndags och... sen dess har jag knappt varit hemma så har inte orkat skriva nåt. Har varit i Hällarna idag och imorgon ska jag till äääntligen till stallet! Strindberg är dock fortfarande halt :(( 
 
Orkar inte fixa några bilder från Falkenberg... men bästa Jonna fotade mig när jag red Falke för... några veckor sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0