You will be my escape

Vaknade alldeles andfått och hjärtat slog i 180 och var skittrött, vafaan låt mig sova :( Annars har dagen varit asbabra, haha. På son satt vi bara och skrev av tavlan, sen håltimme, sen tyska, gick igenom läxan bara, sen samma sak på son igen, sen på lunchen tog Amanda och jag en 20kr taxi till donken och käka där, heheh. Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade bild.
Var med älskling efter skolan, fyfan vad ångest jag fick för gymnasievalet :( Har inte en jävla aning om vad jag vill gå, finns ju inte som jag vill gåå :( Vill gå samhäll inrikting media men det finns inte i Arboga men det finns i Köping men det säger alla är inge bra så då vill jag väl inte gå där heller... och jag vill inte gå samhäll eller natur eller något annat... åh fuck life :(

Åh, nu ska jag gråta lite över den ångesten, sen taggar vi backen imorgoon! Haha, fyfan vad kul det ska bli... :D


Kommentarer
Postat av: sofia

finns det inte i örebro då? det lär det göra och jag kan lova dig att du inte kommer ångra dig om du börjar där, pendlingen är inget problem, det är skönt att pendla och alla försenade tåg är ju ett plus då slipper man ju skolan och inget är ens eget fel ;-) du ser redan ut att vara ganska trött på att plugga och går du bara samhäll så kommer du få slita häcken av dig och till vilken nytta? De flesta jag känner som gått samhäll blir arbetslösa efteråt för de är så jävla skoltrötta efter allt plugg och då kan man ju lika gärna göra något man tycker är roligt under gymnasiet :-) Jag tycker du ska gå media, du är så duktig att ta kort så det kommer passa dig utmärkt, it-media på john bauer är tex en superbra linje :) kram på dig

2012-01-14 @ 13:54:22
URL: http://itshairspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0