When nothing goes right, go left

Kort inlägget om 2011 blev... haha nääe! Sa att jag skulle gå och lägga mig för en halvtimme sen typ, har jag gjort det än? Näe det verkar inte som det. Fastnade vid min "<3-lista" på spotify, massa låtar som jag inte har lyssnat på sen i somras, minneeen
Imorgon ska jag ialla fall till stallet med Jonna... nån gång, ska regna så antar att vi bara ska fixa lite i stallet :) Sen ska jag ialla fall fota, vad vet jag inte men har ny kamera och har inte rört den sen igår/förrgår såå börjar bli lite desperat </3.
Men jaja, godnatt!
Har bildbrist så snodde bilden av Jonna, kan inte minnas när bilden togs (haha) men det ser ju ut att vara sommar ialla fall... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0