Run the world

Hihi åh vad jag är glad nu! Var duktig och städade och pluggade när jag kom hem från skolan, sen käka och sen åka till ridskolan! Gick så jävla bra att rida, red Fame, tror det var bästa gången?! Ååh duktiga lilla hästen :D I början var hon spänd och hoppade till nån gång osådär, men sen blev hon mjuk och fin rätt fort och sen gick det bara bra och åååh :D
Var nära på att göra några små glädjeskutt på vägen när till stallet sen HAHA, sen insåg jag att det inte skulle se så jäkla normalt ut...
Myste lite med Strindberg sen :D Han står i spilta numera :( Menmen, inte jaag som bestämmer! Kul att se honom ialla fall, hihi!
Duschade när jag kom hem, käka sockerkaka och kolla Glee och nuu ska jag gå och lägga mig snart, fredag imorgon :D

Så jävla skönt att kunna vara glad igen, att ALLT är bra och inte bara vissa saker, hihi love life ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0