I will never let you fall

Idag är en såndär dag då jag inte borde ha gått upp.
För det första så glömde jag batteriet till kameran, så pappa fick åka hem och hämta det, vilket gjorde att jag missade halva hoppträningen. Sen missade jag att göra en jävla helvetes liten inställning så sammanlagt blev det filmat 55 sekunder. Är så jävla cparg på mig själv så ÅÅÅÅÅÅÅH. Höll på att svimma också, utan någon som helst anledning?! Mår fortfarande dåligt men har inte svimmat ialla fall.

Åkte till stallet sen, mamma förbjöd mig att rida så jag mockade och gjorde höpåsar och gick med Falke på gården istället, och han var jäätteduktig, hihi.

Nu har jag ialla fall nyss kommit hem och duschat osådär. Hoppas att älsklingen kommer hit snart ocksåå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0