Did you know you used to be my hero?

Åkte till stallet och var där en timme. Först skulle jag leta reda på Patrix, han går ju lös på gården så man kan inte bara hämta han ur någon hage haha... men han stog utanför hagen bredvid dom andra hästarna ialla fall ;) Sen kom jag på att jag inte hade nån grimma med mig, meen hästen är ju snäll så han följde med mig in ändå haha. Busade och fotade lite på ridbanan sen.
Busade lite i hagen med Prinsessan, så nu hatar hon mig hihi.

Åkte hem, duschade, käkade upp vårat pepparkakshus, haha rip. Sen har jag bara käkat asgod mat (ska snart äta efterrätt hehe) spelat wordfeud och baraaa varit hemma hela dagen. Lite skönt ändå haha ;)

Jag (Gustav) ska fixa ny design, och jag har en rättså fin bild på Patrix men den ska jag nog ha som header... så den tänker jag inte lägga upp hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0