2012



Det är en Canon eos1100d, tror jag har skrivit det förut men aja!

Försökte publicera årsresumen redan igår men det gick inte :(( Får se om jag orkar lägga upp den sen...

Aja, igår var jag i stallet, red Falke lite. Sen fick jag jättebråttom för då skulle Sofia komma och fixa mitt hår och sminka mig osådär (tacktacktack) och sen åkte jag till Gustav. Var där en liten stund sen kom Henrik och då gick vi till Py och var där hela kvällen med massa människor! :) Drog hem vid halv 2 tror jag (?). Gick (notera, gick) hem i mörkret, Henrik och Gustav gick och skrattade åt min mörkrädsla och jag var livrädd. Aja, åt ialla fall kladdkaka påvägen hem, normalt osådär :) Haha, kul vare ialla fall!

Somnade direkt när vi kom hem hah, vaknade runt 1 idag. Inte gjort ett skit idag, var ute och lekte en stund i snön ialla fall ;) 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hallå, lägg upp årsresumén NU :(

2012-01-01 @ 21:54:16
URL: http://heartbeatmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0