2011

JANUARI

Vad gjorde jag i Januari liksom?! Hängde i backen hela tiden haha, fyfan vad kul det var!
FEBRUARI

Åkte till Romme med skolan, började fota igen osv. Också rätt bra månad! Strindberg hade varit uthyrd men kom hem flera månader för tidigt, rätt glad tjej osådär!




MARS

Klippte mig (haha ful bild). Tävlade för första gången. Bestämde mig för att göra det några dagar innan tävlingen, tränade dressyrprogram i en hage med en lampa tänt, alldeles för mycket snö för att kunna trava, det var askallt och jättemörkt, men slutade ändå på en 3dje plats, aldrig varit så glad tror jag!
Amanda och jag hade en liten photoshoot ute i snön... haha fy helvete vad dåliga vi var, nedersta bilden är den enda jag vågar lägga ut, hahaha jag döör! Meen man måste börja nånstans ju... ;)



APRIL

Hade ofärgat hår, fyfan vad fult det vaar! Borde ha färgat det redan då ju.
Jonna hade hoppträning med mig på Pelle för jag skulle tävla hoppning för första gången, bara man var med och hoppade så fick man en rosett, vad nu det heter... haha aja, fick ialla fall 2 rosetter! Anmälde mig till 40cm, det gick finfint så efteranmälde mig till 50cm också, rev sista hindret meen var lika glad för det!




MAJ

Fotade huuur mycket som helst, gick på spelningar, det var sommar, levde livet osådär!
Våran första donkenfrukost ♥ Amanda och jag kom på hur man skulle fota för att det skulle bli bra... haha! Följde med Jonna på tävling och lekte hästskötare/fotograf.



JUNI

Färgade håret, hade en awesome skolavslutning, gick på spelningar, åkte till Strömsholm och kollade på tävlingar, bodde i sommarstugan, drog lite spontant till Leksand sommarland med Amanda och var där en hel dag! Hoppade 1 meter första gången ever på Lucifer (viktigt moment jao).



JULI

Åkte till Sunne på Pelles fotbollscup, aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv! Hela familjen bodde i ett rum som var typ 2 x 2 meter, med två våningssängar i, det var allt! Plus att bara kolla på massa fotboll hela dagarna, haha fyfan!

Direkt efter det åkte vi till Öland, vilket var räätt mycket bättre hah! Bodde 200 meter från havet, var fint väder alla dagar osv, ååh saknar! Badade så mycket i poolen så att mitt hår blev grönt av allt klor, fiiint...




AUGUSTI
Fyllde år, var på Beachrock i Köping, aaldrig regnat så mycket förut! Tog moppekörkort och började 9an.




SEPTEMBER

Gick upp astidigt för att cykla till donken i spöregnet, bara för att äta frukost! Haha, viktigt... Bilden säger väl det mesta, bakade bullar hemma hos Johan med Amanda, haha ooj.

OKTOBER

Blev tillsammans med jordens finaste pojke, tog skolkort, praoade på ridskolan (japp det var askul), tävlade seriedressyr två omgångar, första gick åt helvete men andra gick jättebra!




NOVEMBER

Vila i frid Millie ♥ Världens finaste häst flyttade till ridskolan och ska vara kvar där över vintern. Fan vilken dålig hästmånad! Käka kebab varje onsdag och hade tråkigt på håltimmarna kan jag ju konstatera när jag kollar i min november-mapp hah..




DECEMBER

Varit sjuk nästan en hel månad?! Bakat pepparkakor med Amanda, var med på julshowen på ridskolan och red Bertil. Gjorde inte annat än hängde i backen förra året på jullovet men nu är det typ 1 dm snö ute bara så det gåår ju inte. Och så har jag köpt en ny kamera! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0