You mean so much to me

Det är bättre att ha en blogg och uppdatera dåligt än att inte ha en blogg. Sådeså.

Igår var jag ialla fall med älskling, myste och kollade på film och gjorde pizza osådär. Älskar diig ♥ Kom hem för nån timme sen, så nu ligger jag i sängen och dör lite. Är astrött, haha. Har ont i halsen och var täpp i näsan imorse (men som tur var hade jag ju min asbra nässpray så jag överlevde) haha, men alltså fuck off om jag blir sjuk igen, jag orkar inte?! Bara att hoppas på det bästa, har inte tid att ligga hemma och vara sjuk nu när det är lov heller...

Jaja, nu ska jag ialla fall äta snart, sen kolla på melodifestivalen osåntdär ikväll. Och så ska jag döda min mobil som lyser och slocknar varannan sekund typ.

Tänkte ba "Åh temple run finns till android <33333" Sen ba... nej, inte än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0