Torsdag

Idag är det en bra dag, haha! Började med att jag vaknade och var jättepigg efter att ha kunnat sova hela natten (!), så gick för en gångs skull upp i tid ;) Sen var det jättevarmt och soligt ute, så jag tog mina converse och vårjackan idag, hittade dessutom 200 kr i jackan från sist jag använde den för typ ett halvår sen... haha!
Sen glömde jag ta min nässpray men mår lika bra för det = friskförklarar mig själv! :D
Skolan har gått ganska fort, och nu ska jag åka till stallet och rida Falke!! Inte ridigt ordentligt på huur länge som helst, minst 2 veckor ialla fall?! Och nu är det ju knappt nån snö kvar heller... så nu jävlar, haha!

Fråga inte... men man blir glad av den haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0