Show me how you do

Beklagar förra inlägget, haha. Äter ju esberitox (heter det så?) mot min förkylning, så när jag knappt kunde stå upp i morse, så visade febertermometern 37,0, är dock säker på att jag hade minst 40 grader haha...
Låg och kollade på film hela förmiddagen och var arg för jag mådde så dåligt, sen åt jag lunch och gick ut och fotade i det fina vädret, och mådde tusen gånger bättre, så otroligt skönt!

Nu ligger jag i min säng, kan prata så att folk hör vad jag säger (!!!), mår bättre och ja, wiiii! Så imorgon ska jag, Gustav, mamma och Pelle till Stockholm och shoppa!! Haha, så jävla glad :D

Sista februari idag... vilket betyder en månad kvar till Strindberg kommer hem!!!! Åååååh ♥ Känns som att han har varit borta en evighet... men det är bara... 3 månader?! Haha, galet...

Vad jag lyckades ådstakomma av mitt fotande idag. Haha. Gillar ljuset, annars... näe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0