No matter what I do

Kom nyss hem från stallet, mår sämre men får väl skylla mig själv haha.
Började med att Monika hade lektion för mig och Jonna på Falke, gick helt okej, han var riktigt fin emellanåt! Mitt huvud hängde inte med och koncentrationen var då inte den bästa haha.... men det gick bra ;)
Sen fixa vi i stallet och åt mat osådär, sen red jag Ricky. Hade typ sitsträning, haha vettefan hur det gick, inte så fruktansvärt bra ialla fall ;)
Red ut med Jonna och Hannah sen, och då var hon riktigt kul att rida ialla fall! Hur lugn som helst, lyssnade jättefint och brydde sig inte om ifall dom andra hästarna busade eller så!

Har inte kunnat prata på hela dagen heller, så jääävla hsldakjeaiowl jobbigt. Tur att Jonna förstår mig ialla fall, haha ♥
Nu ska vi åka till Hällarna, orkar inte vara hemma själv resten av kvällen så kan lika gärna följa med även fast jag inte orkar egentligen...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Lungt, lovar att göra din röst hörd även fast jag inte vet vad du egentligen vill, hihi! Jodå, jag kan gissa mig till det ;) <3

2012-02-28 @ 16:52:07
URL: http://nookksvill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lungt, lovar att göra din röst hörd även fast jag inte vet vad du egentligen vill, hihi! Jodå, jag kan gissa mig till det ;) <3

2012-02-28 @ 16:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0