It's gonna take alot to drag me away from you

Red Ricky i ridhuset, var inte en människa där så hade hela för oss själva! Haha, jäklar vad stort det kändes då mot när man rider lektion och det är minst 5 andra där...
Men ialla fall, gick jääättebra att rida, som vanligt haha, fina hästen! ♥ Mickan red henne sen, var kul att se någon annan rida henne också, aldrig gjort det förut ;)
Sen hittade jag Strindberg i en hage som jag klättrade in i, så jag gosade lite med honom också :D

Sen åkte vi tillbaka till stallet och laste ur Ricky, sen åkte jag hem och sen kom älskling hit, och nånstans där fick jag tillbaka till röst också!!! Haha, ska sova snart tror jag, halsen kliar sönder men tror knappt dagen kunde bli bättre så skitsamma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0