If I had my chance, I'd never let you go

Orkade inte skriva något mer igår, haha. Åkte i alla fall till stallet när jag kom hem runt halv 2 ;) Fick för mig att tömköra Patrix, gick bra så länge vi gick i skogen, sen ville han inte alls hah! Sen myste jag jääättelänge med Falke i hagen, stog och kliade honom så han höll på att somna, haha aw.
Sen åkte jag hem och pluggade engelska som fan, sen kollade jag på film och sen gick jag och la mig för jag var så trött ;)

Nu är jag i skolan igen, har nyss haft svenska nationella muntligt, tror det gick rätt bra :D Sen vad Jessica tycker är ju en annan sak :PppPp
Troor jag ska vara med älskling efter skolan, annars får jag väl fortsätta plugga engelska ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0