If I choose you over sleep, you better feel fucking special

Bra det gick med allt det där jag skulle göra idag... orkade inte fota, fotade bara mig själv lite och byttre profilbild på facebook. Orkade inte städa eller plugga heler, öppnade ialla fall pages-dokumentet om fysik ialla fall... ååh helvete provet kommer gå så jäävla dåligt! Var det inte nu man skulle höja sina betyg så man kom in på den linjen man ville osv osv osv? Tror inte deeet... eh. Justfan måste söka till gymnasium också, bara typ fem dagar kvar ju?
Imorgon ska jag ialla fall till stallet!!!!!!!!!!!!! utropstecken osv. Skiter i om jag mår dåligt, har inte ridit där sen... sista januari, dör ju snart :(
Just nuu ligger jag i min säng och kallsvettas lite och har ont i huvudet :)))) Haha ååh, har haft en mycket trevlig kväll ialla fall!


Kommentarer
Postat av: Guuustav

så vacker älskling! ;* <3

2012-02-12 @ 13:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0