Have you ever done something you can't change?

Gick väldigt bra att rida Ricky! Lite... för bra. :( Jävla skit också, hur ska jag göra nu?! Vill rida Ricky 2 gånger i veckan, vill rida Falke en gång i veckan, vill rida på ridskolan varannan vecka och vill rida Strindberg när han kommer hem snart. HJÄÄÄÄLP. Haha :( Hon var ialla fall jättekul att rida, gjorde precis allt man ville på en gång och ååh, hon var jättefin!
Dock skulle Jonna och jag fota men hon verkar ha försvunnit i snön eller nåt... VART VAR DU MÄNNISKA? :(

Nu ska jag plugga och snart kommer älskling hit också, och nej, jag klarar mig inte utan honom, haha!

Fiiiin häst. Och blöt för den delen.


Kommentarer
Postat av: Jonna

hehehehe, ramlade i snön och kom inte upp, det var lite för djupt, dvärgar ska inte gå i snö :( fastnade även i ett gallet/staket här hemma så jag satt i klistret ;)

2012-02-19 @ 09:19:02
URL: http://nookksvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0