You didn't have to stoop so low

Jag liksom tänkte ta det lugnt i helgen. Sen ba... blev det inte så. Heh. Idag slutar jag halv 2, då ska jag upp till stallet och rida Strindberg. Hade tänkt ta fram lite bommar och ha markarbete/lite hoppning hih. Klockan 4 senast ska jag vara i Hamre för att fota på framridningen. SEN ska jag fan chilla heela kvällen, haha! För imorgon ska jag och älskling till örebro hela dagen, wiii! Och så ska han sova hos mig sen också. På söndag ska jag kanske filma hoppträning i ridhuset, och sen ska jag till stallet för att ha "möte" med Mervi och Monica om Strindberg.

Liksom VART tog min lugna helg vägen?! Haha! Bara att hoppas på fint väder och... att skolan slutar snaart så jag hinner med allt haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0