You didn't have to cut me off

Avliiider vad trött jag äär. Gick väl inte sådär skitbra att rida, tror jag satt ganska bra emellanåt ialla fall, annars var det inte mycket som stämde, noll kontakt mellan hästen och mig, märks att jag inte har ridit henne på 4 veckor... Jajaa, inte mycket att göra åt nu! Åkte moppe hem sen, failade inte på något sätt en enda gång, hehe första gången... :)))

Imorgon är det fredag!!!! Nej jag är inte taggad. Usch, hatar hur otaggad man blir till allt när man är trött. Ska ialla fall rida finaste efter skolan!! Faktiskt taggad på det, går inte att inte vara det hih.

Jävla låt alltså, har den fortfarande på hjärnan efter 2 dagar :((


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: PJ'n är hos Stina Lillje i Hamre imorgon, första start 16!



Tycker det såg jättebra ut idag, du rider Fame så himla mjukt och bra :D

2012-04-12 @ 22:43:38
URL: http://januarychild97.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0