Världens finaste

Idaag har jag ridit Strindberg!! :D Gick faktiskt mycket bättre än jag trodde, märks att han har fått mer muskler nu så han orkar samla sig utan att han bara springer iväg... ibland ;) Dock blir han springig och stark så fort man kräver minsta lilla av honom i traven eller galoppen... menmen ;) Annars var han faktiskt ganska fin, gick till och med att rida ut på honom utan att det gick på tok för fort, haha!

Sen åkte jag hem och åt mat och sen tvingade jag och bror upp oss till spåret och sprang där. Måste vara det värsta jag har gjort på länge... haha fyfaan, inte kul nånstans!

Sen hem och städa lite, och nuu ligger jag och dör i min säng typ :) Haha, är heelt sluuut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0