Us against the world

Red Strindberg i minst en halvtimme ialla fall. Wups liksom. Kunde inte låta bli. Gick halvbra, gick bra i början när vi bara chillade runt och red lite lätta övningar och han var avslappnad osådär, sen blev han sådär så att han antingen blir seg eller kutar iväg, och det finns inget mellanting... då är det så att man vill bli galen hah!

Kom hem runt 8 så nu är jag heelt slut haha. Är i extremt behov av att prata med vissa människor så loggade in på facebook och... ja, ingen var inne. Logga in då vafan!!!

Vad jag ska göra imorgon är oklart. Eller ja, först skola, och på kvällen hem till kusinerna. Men därimellan. Skulle egentligen ha fotat när kusinvitamin red men vädret ser ut såhär imorgon så jag vet inte om det blir så mycket av det... annars har jag en extremt bra krisplan som jag också skulle behöva göras hihi! Menmen, får väl se imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0