Told myself that you were right for me, but felt so lonely in your company

Igåår var jag och älskling i Örebro, åt mat och kolla på bio hihi ♥ Sen sov han här tills idag, dock sov inte jag haha... värsta natten på länge, sov 4 timmar tror jag = död och på dåligt humör idag.

Har varit i stallet idag också, red lite barbacka på Pelle haha, liiilla hästen! Men det gick faktiskt bra, skönt att rida nån häst som är så okomplicerad och snäll haha ;) "Tränade" lite med Strindberg från marken och bestämde vilka dagar jag ska ha Strindberg på. Är så jäkla taggad på allt som har med hästar och att träna med så ååh :D

Är inte så glad som jag låter. Är en riktig sånhär dag idag ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0