Talking to the moon

Har varit i Örebro heela dagen, åkte vid halv 11 och kom hem 18 haha... Har köpt skolavslutningskläder, handlat rätt mycket onödigt på hööks, och en till sak... ;) Så nu har jag inga pengar kvar, haha :( Och så måste jag bli liite smalare om den där jäkla klänningen ska vara snygg på avslutningen hah! Bara börja ut och springa...

Nuu ska jag ialla fall tvinga mig själv att städa mitt rum... och sen ska jag... inte göra så mycket mer, haha. Ska äntligen rida Strindberg imorgon!! Tagggaaaa :)) Tror visserligen att det kommer gå åt helvete, han var då inte fin sist jag red han... men äsch, får väl träna lite så kanske det blir bra tillslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0