Sometimes you miss the memories, not the person

Red Ricky efter skolan, gick vääldigt bra hihi! Känns som att det går bättre och bättre för varje gång, vet liksom hur hon funkar nu så nu är det bara att köra! Red i en timme på ridbanan, med cavalettibommar (?), jäklar vilken trav hon fick över dom när hon liksom vilar på steget!! Usch vad jag tycker om henne hihi.
Sen skulle jag ialla fall skritta av henne, dock stog det en lastbil på gården som såg ut som att den var påväg att åka snart och hon är inte trafiksäker så kändes väl inte sådär jättebra att vi skulle bli omkörda av den haha... så gick in i skogen och gick lite där, såg lastbilen åka förbi, såg en sten... och fick en konstig idé om jag skulle rida barbacka, och det gjorde jag! ... det var inte skönt, kändes som att sitta på en pinne typ haha. Såå det slutade ändå med att jag fick gå med henne igen ;)

Nuu har jag nyss ätit mat och ska... kolla på film för jag orkar inte plugga. Seriöst, är helt dööd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0