Live for today we'll dream tomorrow

Beklagar den dåliga uppdateringen och hata-världen-inlägget imorse. Men fyfan vad sur och arg jag var, har hatar alla levande människor på denna jord hela dagen haha! Men nu är det bättre igen ;) Är så sjuukt trött på att vara sjuk och att bara vara hemma och ligga i en soffa och kolla på tv hela dagen... sämsta!
Men som sagt, är bättre nu, mår bättre också!! Så jäkla skönt, hoppas att det håller i sig nu också. För imorgon ska jag till skolan, ska göra engelska nationellt prov i 3 timmar... sen ska jag stanna så länge som jag pallar, förhoppningsvis hela dagen! Sen utvecklingssamtal och sen till stallet och ta hand om min lilla ponnyplutt ♥

Beklagar den dåliga uppdateringen och hata-världen-inlägget imorse. Men fyfan vad sur och arg jag var, har hatar alla levande människor på denna jord hela dagen haha! Men nu är det bättre igen ;) Är så sjuukt trött på att vara sjuk och att bara vara hemma och ligga i en soffa och kolla på tv hela dagen... sämsta!
Men som sagt, är bättre nu, mår bättre också!! Så jäkla skönt, hoppas att det håller i sig nu också. För imorgon ska jag till skolan, ska göra engelska nationellt prov i 3 timmar.... sen ska jag stanna så länge som jag pallar, förhoppningsvis hela dagen! Sen utvecklingssamtal och sen till stallet och ta hand om min lilla ponnyplutt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0