Hästinlägg

Red faktiskt inte Fame utan Lady idag! Passade extremt bra att få rida en annan häst, har ridit Fame så länge nu och det går liksom inte framåt, så skönt att byta, och till en ponny dessutom! Är helt klart nöjd för att det var första gången, hade först ingen aning om vem hästen var men sen kom jag på att jag hade ju fotat henne och Linn på tävling för typ 2 veckor sen, haha! Har lite koll ialla fall (a) Tar ridningen mycket oseriösare när jag får rida ponny på ridskolan, vet inte varför haha men jag känner mig så liten, fast... stor på den lilla hästen... skitsamma! Gjorde övningar som jag gillade, mycket byta gångart och övergångar osvosv! Hoppas att jag får rida henne igen, hon var ju fin den där lilla hästen! :)

Bild från när Linn tävlade henne i Hamre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0