Everyday by myself I'm breaking down

Minst sagt stressig dag haha... cyklade hem efter skolan, bytte om och åkte moppe till stallet. Tror jag var hemma 5 minuter sammanlagt... sen red jag Strindberg! ...i regnet, började regna precis när jag skulle börja rida, och så har det regnat hela dagen sen dess... suck! Vi hoppade ialla fall några små hinder, i början var han sjuukt taggad och ba "men kom igen så skenar vi mot det där 30cm-hindret :D" men han lugnade ner sig sen och lyssnade faktiskt ganska bra hih! Sen åkte jag hem (i spöregnet, det var hemskt), var hemma 5 minuter igen och bytte om från ridkläder till regnkläder, sen race'a (fine jag erkänner, kan bara köra 30 km/h...) ut till Hamre för att fota på hopptävlingen! Som tuur var så hade dom ett ridhus med bra ljus som det gick att fota i, så slapp stå ute på framridningen i regnet ;) Var kvar där nån timme och sen var jag så blöt och hungrig (hade tydligen glömt att äta sen lunch, och då överlever man inte om man heter Maja Wassell), så jag körde hem (i regnet.....) och käka pizza ♥♥

...och sen typ klockan 18 så har jag endast legat i soffan och glott film haha! Eller nej, jag provade min skolavslutningskänning (igen) och den satt fan mycket bättre än förra gången!!! Tror jag har blivit lite smalare, weei!

Jaja, nu ska jag sluta skriva skitlånga inlägg. Imorgon kommer ni förmodligen inte få något inlägg alls, ska till Örebro med älskling och fira våran halvårsdag hih.


Kommentarer
Postat av: majaa

Tack , för finaste bilderna !

Du är grym ! :D <3

2012-05-05 @ 11:26:37
URL: http://majaaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0