Be your own hero

Skolan var faktiskt helt okej och gick rätt fort ändå, asskönt. Åkte hem och bakade chokladbollar, stog att det skulle bli typ 40 men det blev... 15 :( Haha vad gick fel liksom?! Sen visste jag inte vad jag skulle göra, såatte bestämde mig för att åka till stallet, kunde ju inte bara vara hemma när det var så fint väder ute liksom hah! Insåg sedan att ingen var hemma och kunde skjutsa mig och att moppen inte hade nån bensin... så tog cykeln, haha satan vad drygt det var! Jäkla backar alltså. Gick lite lättare hem, bara att rulla ju :D

Ialla fall, tränade lite "horsemanship" eller vad man ska kalla det, höll inte i han men hade grimma och grimskaft på ändå. Han följde faktiskt efter mig och lyssnade huur bra som helst!! Plus att han skrittade på gaanska bra och gick åt ett annat håll än mig bara en gång!! Duuuktiga hästen ♥ Gick till klätterbacken och klättrade lite sen också. Ååh allt går så bra med honom nu, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0