You lost the love i loved the most

FUCK LIFE JAG KAN FORTFARANDE INTE PRATA. Har liksom inte kunnat gjort det på en vecka, lite till och från dock. Assååååååå.

Kom nyss hem från skolan. Veckans äckligaste och jobbigaste dag och jag går dit ändå? *Klappar mig på huvudet* typ.
Och idag ska jag bara chilla och plugga kemi. Asskönt... förutom kemin. Tror att Erica förklarade det där balanserade formler blabla ialla fall så jag fattade det! Hörde dock att halva provet var muntligt (??) liksom JAHA hur ska det gå till då?

Skitsamma.

Nu ska jag inte göra nånting för jag är ashungrig. Sen när jag har ätit... då kan jag typ försöka hitta orken till att leta på en film. Haha, så jävla trött...

Här gillar vi gamla bilder jaaaadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0